Jag lever fortfarande, ja lovar!

Hej allihop! Hiskeligt lessen att jag inte hort av mej pa lange, som en del av er vet sa har det varit lite ?struligt? har pa sista tiden. For att gora en lang historia kort sa har jag nu I alla fall gatt och blivit singel, vilket innebar att jag har en egen lagenhet och inget internet! Darfor har jag varit lite kass.. sorry.Men allting e bra har nu i alla fall, jag jobbar och star i precis som vanligt. J Delar av min familj kom och halsade pa over helgen som var, och det var sa skont att traffa dem igen. Nu galler det bara att fa over bror min oxa, I will not rest until it happens!Jag sitter och e ruskigt olydig just nu, skriver det har pa jobbet (vilket man definitivt far small pa fingrarna for i detta land), sa jag maste nog gora det har kort. Jag ska gora mitt basta for att skriva mer snart, men till dess far ni garna maila och ha er som vanligt J Saknar er allihop valdigt mycket, och om ni har overdrivet gott om tid nan dag far ni garna skicka vykort. Hor av er om ni behover adressen J 

Kram kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback