Oh happy day.. :)

Oj oj oj, vart ska man borja nånstans?  Som en del av er vet har det hänt en hel del sen jag skrev sist, och jag tänkte att jag skulle ge en liten sammanfattning av det hela. Och jag säger liten, for det va på tok for mycket strul inblandat for att få med alltihop. 
Jag vet som sagt inte vart jag ska borja nånstans, jag har som sagt gjort slut med han som jag flyttade hit for. Han e utan tvivel det storsta misstaget jag gjort, men jag ångrar definitivt inte att jag forsokte med honom och flyttade hit. Jag var singel I nastan två månader och har borjat få massvis med nya vänner och jobbet går finfint. Min lägenhet är mysig (om än lite dyr), och sen jag blev av med den där stora, klumpiga, dåliga ursäkten till pojkvän som jag hade, är allting guld och grona skogar! 
For er som trodde att ?var singel? va ett Grammatik fel från min sida, neeeej.. ;) jag har gått och sprungit pa en karl, oh en san karl, haha J Jag mår riktigt bra nu, bättre än jag har gjort på väldigt länge, och det e en hel del tack vare honom. Men det kan jag skriva mer om en annan dag. 
 Vill passa på att säga att jag saknar er allihop en välda massa. Har inte varit hemma I Väsby sen slutet på mars, det borde va dags nu. Jag e som vanligt inte rik nog, men det kanske kan gå att ordna till jul om jag har tur.  Jag har antagligen inte skrivit nanting nytt idag, ville bara visa att jag fortfarande lever. Jag har en del ideer om saker att skriva om, men jag sitter och smyger pa jobbet, sa jag maste va lite snabb sa jag far ta det sen!  Hoppas allt e bra dar hemma. :)  Kram kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback