Sverige!

Oj oj, nu har vi inte skrivit på länge igen! Jag sitter vid ett svenskt tangentbord oxå, och det går f*n i mej inte att skriva ordentligt. :)

Men jag e så lycklig just nu! Jag e hemma, med karln min, och vi har flera dagar kvar fortfarande. Allt e super!

Jag har haft fullt upp sen jag skrev sist, har hållt på måla om hemma i huset (eftersom jag bor med pojken min, teamwork vettu). Vi har fixat i trädgården och lackat och lagt ny heltäcknings matta i köket, och vi har köpt nya möbler och allt möjligt. Och som vanligt har man ju jobbat på sidan av, så man e i stort behov av denna underbara lilla semester! :) Vi har haft hur kul som helst hittils, karaoke och släkt träff och grejer. Guld helt enkelt.

Tänkte bara poppa in och visa att jag lever igen!

Love you lots. :)

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback