Eurovision CRAP contest, oh joy..

Det marks att saker inte e som det ska nar Bosnien - 4 stickande gamla karringar och tva idioter - far en massa mer poang an bade Sverige och England. Det marks att jordens balans har rubbats mer an bara en aning, nar Danmarks lat ar battre an Sveriges. Det marks att slutet ar nara nar Irland, vanligtvis hiskeligt bra, staller upp med en kalkon av nat slag, och inte kommer med till slutet. Jag vet inte vad ni tycker, men personligen ser jag inte vad meningen e langre. Om det inte vore for att Sverige brukar fa till en massa bra latar (som inte alltid kommer med till slutet) sa skulle jag nog rosta for att slopa hela skiten. Men o andra sidan... jag och karln min hade ju kul i anda.
I alla fall nar vi bot kanal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback